Favoriter
Dina favoriter har nu skickats! Ett fel uppstod när dina favoriter skulle skickas
English
  1. Svanen söker ny adminstrativ assistent

Vi behöver förstärka vår administrativa enhet. Om du har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, leverantörsreskontrahantering, fakturering och dokumenthantering kanske du är den vi söker?

Vi söker en adminstrativ assistent som bland annat kommer att arbeta med leverantörsreskontra, fakturering och licensadministration till 80%. Resterande tid kommer att ägnas åt sedvanlig kontorsadmin som diverse beställningar av till exempel kontorsmaterial och kaffe.

Datorkunskaper: Officepaketet, Excel, erfarenhet av arbete med ekonomisystem – vi använder idag Visma.

Varaktighet:
Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provtjänstgöring.

Tillträde:
så fort som möjligt.

Andra önskvärda meriter: Du ska även vara noggrann, ha god samarbetsförmåga, dela Svanens vision om ett hållbart samhälle och gilla att vara "spindeln i nätet".

Skicka din ansökan till jobb@svanen.se

För mer information, kontakta:

Pernilla Hedberg, administrationschef Miljömärkning Sverige:
Tel: 08 – 55 55 24 05
E-post: pernilla.hedberg@svanen.se